Głównym celem audytu informatycznego jest dostarczenie obiektywnych i niezależnych informacji dotyczącej zarówno wdrożonych jak i wdrażanych systemów informatycznych. Naszym zadaniem jest świadczenie pomocy Klientom przy zakupie jaki i wdrażaniu systemów
informatycznych. Skupiamy się także na analizie wdrożonych już systemów, tworząc raport wskazujący ryzyko poszczególnych obszarów IT oraz rekomendacje i sposoby pozwalające na ograniczenie ryzyka.
Stawiając na nas klienci mogą liczyć na:
1. Pomoc przy określeniu celu.
2. Skatalogowanie obecnego sprzętu i oprogramowania, połączone z analizą możliwości
wykorzystania już posiadanych zasobów informatycznych.
3. Pomoc i procedury przy wyborze i sprawdzeniu dostawcy.
4. Pomoc przy wyborze systemów teleinformatycznych.
5. Sprecyzowanie wymagań i specyfikacji względem wykonawcy i poszczególnych dostawców.
6. Określenie roli kadry kierowniczej w procesie wyboru systemu.
7. Zorganizowanie i określenie zespołu wdrożeniowego.
8. Dobór instytucji i organizacji wydającej certyfikat.
9. Pełna kontrola na każdym etapie wdrażania.
10. Pomoc przy wdrożeniu po uzyskaniu niezbędnych certyfikatów.